GRATTIS ROBIN

Idag har jag varit inne i stan med Caroline, Niclas och Henrik. Vi letade present till Robin som fyller 20 år idag. Louise kom in senare och då hittade vi två perfekta presenter. Efter det körde jag och köpte sushi, fick halvt damp på alla avstängda gator. Nu sitter jag är och börjar förfesta lite med Niclas och Henrik. Niclas är inne i duschen och sjunger fint. Haha, håller på att dö av skratt men han är för go den killen.
Jag ska hem till Robin senare för att fira honom och hoppas på en höjdarkväll men ska ändå ta det lugnt eftersom jag ska träna agility imorgon med Love.
Glömde skriva Emmies sköna kommentar igår, "Jag tror jag har maginfluensa i magen". Låter kanske inte kul nu men igår blev det ett jäkla skratt på oss som stod och lyssnade åå henne. Haha
Nej men nu ska jag återgå till grabbsen och vara social. Ha en kul kväll.
Xoxo S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0