Härligt väder

Nu har jag varit ute och solat lite med vovvarna, fast de tyckte att det blev för varmt så jag fick gå in igen. Ska nog senare åka till havet och låta hundarna bada lite.

Nu tänkte jag börja skissa lite på kläderna som jag vill sy, så får vi se om jag kan börja komma igång med syandet.
Igår var vi på Dockan och kollade på Josefines bror när han sjöng. Riktigt grymt, sen blev jag för trött så då sa jag hejdå och tog taxi hem. Nog den sjukaste taxituren någonsin. Chauffören frågade vilket datum och månad jag var född, sen började hon rabbla upp massa saker om mig som stämde in perfekt. Det kändes lite läskigt men riktigt coolt.
Nej nu ska jag börja skissa. pusshej


 


Jag och tvilling från seglingen i söndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0