Hojhoooj

Idag har jag shoppat lite, blev ett par jeans leggings och tre tröjor. Sen även två par solbrillor, lika bra att köpa flera st eftersom jag alltid tar i sönder eller blir av med dem.  Hittade även ett par skor men de var lite för stora men ska nog dit igen imorgon kolla ifall jag vill ha dem :) De var mycket snygga iaf.
Nu kommer snart Karin hit sen ska jag åka och hämta mammis, Smilla och Elicia. Barnen kommer säkert somna direkt. Men imorgon om det är rätt okej väder så tänkte jag att vi kunde åka till Folkets Park så barnen kan åka karusell, jag också då förstås ;).
Nej nu börjar Privileged igen.
Lovelove
Idag kommer iaf Louise och Stephani hem och igår kom Emma hem, så nu är alla fina hemma<3


Min mysis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0