Livet leker!!

Just nu känns allt riktigt bra. I fredags blev det överraskning för Alexandra och Carolina som kommit hem. Blev en höjdarkväll! I söndags så var vi ute och seglade med Max båt. Vi åkte över till Danmark och sen tillbaka igen. Sen i måndags så blev det final matchen med Sarah och sen utgång, enbart för att träffa landslaget och det gjorde vi. Så måndagen för en av de sjukaste kvällarna denna sommaren. Nu är jag sugen på att dra utomlands men vi får väl se vad som händer med det. Nästa vecka är det iallafall Båstadveckan så dit ska jag!
Nu ska jag handla sushi och antagligen åka till Morgan, är lite seg nu bara.


Jag, Emelie och Emmie. Studentdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0