Lugg!!

Igår klipptes det lugg. Många har sagt nu nyligen att jag passade bra i det när jag hade det förra gången så då ville jag ha det igen! Tycker själv att det är riktigt snyggt med lugg, men ibland kan det vara jobbigt att få luggen perfekt. Men det är väl bara att öva. I onsdags gick jag ut med Emma, Louise och Alexandra. Förfestade hemma hos Alexandra och då var även Caroline med. Riktigt rolig kväll. Det blev först Chili sen Etage, men såklart så spenderades det lite väl.
Igår blev det myskväll med Caroline och Louise. Åkte inom Emma först för att klippa lugg sen åkte vi ner till stranden så hundarna fick bada.
Idag blir det städning och tvättning. Sen ska jag och Louise till stan och fixa naglarna. Måste även handla lite smått och gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0