Sammanfattning


mff-halmstad

Nu har jag varit dålig igen på att skriva. Det som har hänt på sista tiden är då Falsterbo horse show, riktigt roliga kvällar på strandbaden. Sen har jag även varit i Båstad och det var även de en höjdarkväll. Nu har jag fått jobb på Vårdcentralen, där jag jobbade i julas. De behövde lite extra hjälp nu en kort tid. Så lite extra pengar känns ju bara positivt. Sen har jag också sökt in till skolan i Barcelona och jag önskar så mycket att jag ska komma in för då flyttar jag i september.
Min bror och hans familj har även varit här ett tag men de åkte hem igår. Vi var på mff matchen i måndags och det var riktigt skoj, både innan och under matchen. Sen igår blev det lite shopping, köpte skor, ett par var löparskor för att jag har fått sån fnatt nu den senaste tiden att jag vill ut och jogga. Positivt väl? Så idag ska jag ut och springa, ska först ut med hundarna. Ja detta var väl allt som hänt, eller jo igår var jag ute och åt på gränden med Louise, Emma, Karin och Alexandra. Det var riktigt gott så det tipsar jag gärna om.
Ikväll blir det grillning hos Sarah. Får se om jag blir sugen på att festa till det eller bara mysa.
Nej ut med dogsen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0