Två härliga dagar

Igår blev det träff med tjejerna hos Emma. Tyvärr bara jag och Caroline som var partysugna men vi hade det riktigt bra ändå. Ungefär vid tolv så drog vi till Shake och tog en cider. Sen ville jag och C ut så då drog vi till kb. Lille Rebecca körde oss in tillsammans med Annie så det blev ett trevligt party i bilen. Väl i kön till kb så träffade vi Mathias och Tuve, mycket trevligt. När vi kom in så var fortfarande partyhumöret på topp men innan de stängde så blev det lite halv kasst. Jag och Caroline var mest med Malte hela kvällen, som är Carolines gamla klasskamrat i Malmö. Efter kb så blev det så klart lite fyllekäk och det satt fint. Sen blev det hemfärd och sängdags.
Idag har jag bara varit med C hela dagen. Sitter nu hemma hos henne och väntar på att hon ska bli klar så jag kan ta mig till Vellinge. Har precis varit ute och käkat på Spanish garden, mumma!
Nu ska jag snart hem till Jimmy men tror jag kommer åka rätt tidigt för sängen kallar på mig.


Kommentarer
Postat av: ifranks

härlig bild

2009-07-18 @ 16:20:57
URL: http://ifranks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0