Allt möjligt

Dålig igen på det här med uppdatering men försöker, har ju fullt upp. Haha. Orkar inte riktigt dra igenom allt som hänt, det har iaf varit midsommar, grillning x2, bio, sushi, stranden, utgång m.m. En riktig härlig början på sommaren. Idag var jag iaf med caroline, vi försökte allt för att solen skulle komma fram i Höllviken och vi försökte verkligen njuta men det gick inte så bra. Vi klarade det iaf en timme, då det var full sandstorm och molnigt. Vi fick iaf oss en härlig mysig frukost med laxmacka. Senare åkte jag in till Malmö, där jag var på Stoff&stil. Köpte lite tyg till en cardigan och till mina kuddar. Har längtat nu hur länge som helst efter min mönsterkonstruktionsbok och japp den kom IDAG, lycklig som attan för nu kan jag börja sy igen. Sen åkte jag och tränade med Louise, klantig som jag är så glömmer jag kortet när jag väl kommit fram så får åka hem igen och hämta. Men det blev ett härligt träningspass.
Nu väntar jag på Caroline som ska komma och kolla film med mig, ska passa på och se en under tiden hon är på väg.
PUSSSS

GRATTIS STEFF SOM ÄR I MAGALUF OCH SÄKERT FIRAR DEN BÄSTA FÖDELSEDAGEN.
(jag vill också fylla år på sommaren)

midsommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0