Bal och student

Igår var det då bal på Norrviken. Mycket god mat och självklart trevligt folk. Tråkigt nog så var det även Sundsgymnasiets student igår, därför begav jag mig till Strandbaden senare på kvällen. Det blev iallafall en lyckad kväll.
Åkte dit med Tove och Stephanie men direkt när jag kom in träffade jag Sarah så hängde lite med henne. Riktigt roligt att träffa henne efter så lång tid.
Men sen försvann tyvärr alla vännerna men hittade dock D, där jag också sov i natt.
Nu är det enbart en vecka kvar i Båstad och Apelryd. Det kommer saknas nu när man verkligen tänker efter.
Vännerna där uppe är inte bara vanliga klasskamrater utan de verkligen känner en, som en familj!
Men klart att det ska bli skönt att ta studenten och att få mer fritid i Malmö.



Jag och Linnea fr. Modevisning09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0