Dålig uppdatering!

Nu har jag varit jättedåligt, tycker jag. Men klart att det ska bli en ändring på det. 
Det som har hänt nu den senaste tiden är att vi har varit på studentresa i Lloret de mar. Riktigt härlig och kul resa måste jag säga. Annars har det väl mest varit skola som har tagit all min tid. Nu imorgon är det iallafall bal. Det blir Norrvikens Trädgårdar först där det blir middag. Senare drar festen vidare till Pepes men tråkig eller rolig som jag är så drar jag ner till Strandbaden för att fira Sunds student och träffa härligt folk!. Får ta igen alla fester, som jag missat under året, nästa vecka.
För då är det Studentvecka och det är underbart men själva studenten är inte förrän på fredag. Idag känns det iallafall toppen för allt är klart och nu behöver ingenting göras mer. Väntar bara på betyget från Engelska B och Matte C. 

Ikväll blir det att fixa lite med festerna nästa vecka sen även att testa att göra håret som jag ska ha imorgon!
Ha en underbar kväll och Sunds ha en underbar dag imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0