STUDENT

Jag vet jag är dålig, men ska skärpa mig! Nu har jag ju all tid i världen att sitta och nörda mig framför bloggen.
Senaste nu är ju studenten såklart. Regnig dag men hur bra som helst. Fick världens bästa present, min Emelie kom och då blev jag så lycklig. Hon sa till mig att hon verkligen inte kunde komma men där stod hon. Love you.
Resten av min släkt var där och mina kära vänner Karin, Louise och Emma. Efter vår lilla färd runt i Båstad så blev det smörgåstårta i huset. Hur trevligt som helst och fick många fina presenter.
På kvällen så var det jag, Emelie, Emmie och Linnea. Vi förfestade hos oss och drog senare ner till Madison. Sjukt skoj men sorgligt att säga hejdå till alla så det blev några gråtsamtal på natten för min del.
Dagen efter så blev det fest hemma i Malmö då alla mina kära var där och det var helt underbart. Sjukaste kvällen på länge och gud vad alla blev taggade. Sen fick jag även fina presenter; en provdocka så att jag kan sy massa nu, presentkort, smycke, pengar m.m.
På kvällen senare eller rättare sagt natten så drog vi till Slagt. Lite chockad blev jag för helt plötsligt stod min bror, svägerska och min kusin också på Slagt så det blev en överraskning. Men sjukt skoj hade vi så det blev en oförglömlig natt och det tackar jag för.


Amanda, Ellen och Jag

Jag och min själsfrände.

Festen på fredagen

Ganska många festbilder sen lördagen, lyckliga var vi iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0